Jak zadbać o higienę jamy ustnej w dobie koronawirusa.

Dziś rozwiewamy istotne wątpliwości dotyczące higieny jamy ustnej i koronawirusa. Musisz to wiedzieć! Czy płyn do płukania jamy ustnej może na tyle zdezynfekować jamę ustną aby zapobiegać koronawirusowi?

Nie, niektóre składniki preparatów do płukania jamy ustnej (np. Alkohol i chlorheksydyna) mogą być wirusobójcze, ale w wysokich stężeniach (np. 60-80% alkoholu), ale w tych stężeniach są z kolei dla nas niebezpieczne .
Czy pasta do zębów może zapobiec wirusowi? Nie, nasza pasta do zębów nie zawiera żadnych składników chroniących przed chorobami wirusowymi, ale dobra higiena jamy ustnej przyczynia się do ogólnego dobrego stanu zdrowia.

Czy produkty Dr Scott są bezpieczne?
Tak, produkty Dr Scott są bezpieczne. Nasze pasty do zębów są wytwarzane w zautomatyzowanych procesach w fabrykach przestrzegających wszelkie normy zabezpieczeń przed wirusem. Dbamy, aby nasze produkty były niezmiennie wysokiej jakości oraz aby były bezpieczne. Pracownicy naszego magazynu logistycznego są zaopatrzeni w środki ochrony osobistej.

Jak zabezpieczyć szczoteczkę do zębów przed wirusem?
Nie zostawiaj szczoteczki do zębów w miejscach publicznych (na przykład w toalecie biurowej). Chroń jej główkę za pomocą zatyczki podróżnej dołączonej do np. linii Professional, która uniemożliwi jej kontakt z innymi szczoteczkami w tym samym miejscu. Ucz dzieci, aby robiły to samo, jeśli myją zęby w miejscach typu szkoła. Po użyciu dokładnie zdezynfekuj szczotkę. Kontakt z jamą ustną i / lub gorącym i wilgotnym środowiskiem łazienki powoduje gromadzenie się i rozwój mikroorganizmów w włóknie szczotki, wśród których może znajdować się koronawirus. Należy wziąć pod uwagę, że odsetek zakażonej populacji jest bezobjawowy, to znaczy, że jest nosicielem wirusa, chociaż nie wykazuje objawów. Dlatego zaleca się przeprowadzenie właściwej dezynfekcji szczoteczki po szczotkowaniu .
Chloroheksydyna i chlorek cetylopirydyniowy (CPC), to dobry dodatek do higieny jamy ustnej, jak i dezynfekcyjne szczotki . Są to dwa antyseptyki szeroko stosowane w płynach do płukania jamy ustnej, ponieważ są skuteczne i bezpieczne. Jeśli chodzi o pierwsze, jego stosowanie jest zwykle przepisywane przez dentystę, podczas gdy drugie jest środkiem antyseptycznym do codziennego użytku. Dla dobrego rezultatu idealnie jest zanurzyć szczoteczkę w szklance z płynem do płukania jamy ustnej zawierającym chlorek cetylopirydyniowy, a najlepiej chlorheksydynę . Po 30 minutach dokładnie spłucz wodą i dokładnie wysusz.

Nie udostępniaj tej samej tubki pasty do zębów innym osobom, z wyjątkiem swojej rodziny. To, że nie udostępniamy szczoteczki osobom trzecim- to chyba oczywiste.

Jakie środki ostrożności przedsięwziąć dodatkowo?

By zapobiec rozprzestrzenianiu się choroby, konieczne jest zapobieganie kontaktowi wirusa z naszymi błonami śluzowymi. Dlatego bardzo ważne jest zapewnienie higieny przez cały dzień i unikanie dotykania twarzy (szczególnie oczu, nosa i ust).
Przed umyciem zębów należy dokładnie umyć ręce mydłem . To mycie powinno trwać co najmniej 40 sekund i obejmować mycie między palcami, dłońmi, nadgarstkami i kciukami.

Uspokojona?