Szczoteczka soniczna? Dlaczego warto?

Zastanawiasz się nad kupnem szczoteczki sonicznej. Musisz to przeczytać.

Eksperci w dziedzinie profilaktyki dentystycznej zalecają używanie szczoteczki sonicznej z dwóch ważnych powodów. Po pierwsze. Szczoteczka ta wykonuje kilkadziesiąt tysięcy ruchów na minutę. Niemożliwe jest ręczne mycie zębów z taką prędkością. Po drugie. Rzeczywisty czas szczotkowania versus czas zalecany przez dentystów jest rzadko przestrzegany. Wynosi on średnio 45 sekund, w stosunku do zalecanych 2 minut. Szczoteczki soniczne mają najczęściej wbudowany timer, który pozwala Ci przestrzegać rekomendowanego czasu szczotkowania. Ręczne szczotkowanie to około 100 ruchów na minutę. A w przypadku nowej generacji szczoteczek sonicznych -kilkudziesiąt tysięcy. .. nierówna walka!

Technologia szczoteczki sonicznej eliminuje ryzyko uszkodzenia dziąseł, jeśli jest używana prawidłowo. W rzeczywistości w przypadku ręcznej szczoteczki do zębów zbyt często występuje tendencja do wywierania nadmiernego nacisku podczas szczotkowania. Jest to podstawowa przyczyna odsłaniania szyjek i cofania dziąseł, z konsekwencją nadmiernego odczuwania zimnych bądź gorących potraw, chorób szyjek i dziąseł, które mogą z niej wynikać.

• Częstotliwość pracy – do 26 000 wibracji na minutę!
  •  3 różne programy czyszczenia: white, clean, soft
  •  W programie soft  zastosowano 18 000 wibracji, dla ochrony delikatniejszych zębów
  •  Usuwa 10 razy więcej płytki nazębnej niż zwykłe szczoteczki!
  •  Zapamiętywanie ostatnio używanego trybu pracy i automatyczne aktywowanie go przy kolejnym użyciu
  •  2 minutowy timer oraz 30 sekundowe interwały informujące o myciu czterech obszarów jamy ustnej
  •  Niebieskie włosie na środku główki szczoteczki zmianą koloru informuje o zużyciu i konieczności wymiany
  •  W zestawie 2 końcówki – zapas na pół roku